Komunikat prasowy Program Profit dla wszystkich klientów sieci Orange 26.09.2005 13:11 Orange Dla wszystkich klientów sieci Orange dostępny jest specjalny Program Profit. W sieci Orange mogą skorzystać z jego licznych zalet
Komunikat prasowy Prześlij swoją Walentynkę MMSem! 05.02.2004 15:51 PTK Centertel Od 1.do 15.02.2004 r. w sieci Idea dostępnych jest wiele specjalnychpromocji i usług przygotowanych specjalnie na coraz popularniejsze,także
Komunikat prasowy Walentynki w czekoladzie 12.02.2010 11:07 Merlin.pl Erotyczne E-upominki Polaków Wraz ze zbliżającymi się Walentynkami sklepy internetowe odnotowują zwiększone obroty sprzedaży. Kupowanie upominków w i
Komunikat prasowy Walentynkowa promocja w Idea POP 05.02.2004 15:57 PTK Centertel Od 4 do 29.02.2004 r. w ofercie bezabonamentowej Idea POP dostępna jestspecjalna „walentynkowa” promocja, w ramach której przy zakup
SEPHORA NA WALENTYNKI – USTA NA PIERWSZYM PLANIE! ' Starannie wyrysowane, pełne usta to atrybut każdej kusicielki ' Limitowana edycja kąpielowa na Walentynki – napisz co czujesz!Warszawa, 12 lutego 2014 r. –
Cudowny świat” -walentynkowy prezent z sercem dla serca Płyta z muzyką – to obok bielizny – jeden z najpopularniejszych prezentów, jakie darowuje się bliskim z okazji święta zakochanych. Muzyka buduje na
Komunikat prasowy Dwadzieścia nowych serwisów SMS w Idei 10.02.2004 15:52 PTK Centertel W Idei dostępnych jest kilkaset różnorakich serwisów i usług SMS, które cieszą się rosnącą popularnością ich użytkownikó
Komunikat prasowy Walentynki w pięciu smakach – podpowiada Qtravel.pl 24.01.2012 11:24 Qtravel inShareKażdy pretekst jest dobry, by podarować kochanej osobie coś szczególnego. A Walentynki to okazja, która zdarza s
Komunikat prasowy Walentynki w sieci IDEA 09.02.2005 15:55 PTK Centertel Skorzystaj z wielu ofert walentynkowych w sieci Idea i zrób miłą niespodziankę Ukochanej Osobie w nowoczesny sposób! W sieci IDEA z okazji zbliżają
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte