Komunikat prasowy Miłość nie zna granic – gdzie spędzić dzień św. Walentego? 14.02.2013 15:41 Tripsta Święto zakochanych – coroczny festiwal miłości, który skłania do czułych wyznań i romantycznyc
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej
Warszawa, 12 grudnia 2018 r.Informacja prasowa5 kroków do powiedzenia „przepraszam”Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym częs
Wykwintna, walentynkowa kolacja w 60 minut!Walentynki za pasem, a Ty wciąż nie masz pomysłu jak uczcić to święto z ukochaną osobą? Nie masz też za wiele czasu na przygotowania – w końcu święto zakochanych przypada
Walentynki dzielą się na te, które są podpisane, oraz na anonimowe karteczki walentynkowe. Jaką dostać lepiej? I jakie zalety ma walentynka podpisana, a jakie anonimowa? Kiedy ktoś się podpisuje, wiemy, od kogo pochodzi dana ka
Wiele osób, które jeszcze nie mają swojej drugiej połowy, zastanawia się, jak ją znaleĹşć. Niektórzy zdają się na los, zwłaszcza kobiety, sądząc, że ten jedyny, wybrany, znajdzie się sam we właściwym czasie. Jak jest
Informacja prasowa,Warszawa, styczeń 2013 r.Love is EverywhereKażde serce ma swój sekret – Idealne na Walentynki!!! Puzderka-zawieszki w kształcie serc. Ażurowe wieczko każdegoz nich, tworzy najpiękniejsze hasło św
Podstawy praktyki buddyjskiejWiele osób, które dorastały w społeczeństwach zachodnich, chce zgłębiać tradycyjne nauki buddyjskie. Angażują się w buddyzm, przyjmując racjonalne podejście oparte na logicznych wyjaśnieniach
Komunikat prasowy Od 1 lutego Auchan rusza z wielką akcją handlową XXL 31.01.2013 13:28 Auchan Polska Sp. z o.o. Po okresie wyprzedaży, z pierwszym dniem lutego Auchan zaprasza swoich klientów na udane zakupy, obfitujące
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte