Czy to wstyd wysyłać anonimową walentynkę? Niepodpisana walentynka zawsze jest intrygująca. I to o wiele bardziej, niż ta, której autora da się jednoznacznie określić. Oczywiście, za sprawą nie zawsze stoją osoby w pełni
Komunikat prasowy Slajdzik.pl – pierwszy polski serwis do multimedialnych prezentacji zdjęć od Grupy Pino 09.02.2010 12:25 InternetGroup W portfolio Grupy Pino (Internet Group) pojawił się nowy serwis Slajdzik.pl. Je
#PowiedzJak… rozmawiać o wsparciu w chorobie – komunikacja podstawowym budulcem relacji z opiekunemTowarzyszenie osobie chorej na co dzień, w jej zmaganiach z chorobą, w tym wspólne pokonywanie problemów, ale i wsp�
Komunikat prasowy Na Walentynki ceny akcji rosną 14.02.2008 12:11 GOLDENEGG Sp. z o.o. Przedstawione w środę zaskakująco dobre dane makro ze Stanów Zjednoczonych zdecydowanie poprawiły nastroje giełdowych inwestorów. Wed
Komunikat prasowy Polacy coraz chętniej przedwalentynkowe zakupy robią w kategorii Erotyka 14.02.2013 13:35 Grupa Allegro Sp. z o. o. Kategoria Erotyka jest jedną z najpopularniejszych kategorii przed Walentynkami. W tym czas
Komunikat prasowy Uwaga FOCH! Cinema City uruchamia system wczesnego ostrzegania przed „Walentynkowym Fochem”. 03.02.2010 14:00 Cinema City Zbliżają się Walentynki, a z nimi czas podwyższonego ryzyka „strz
walentynki to bardzo miły czas. Wiele osób spędza je na wyjazdach. Jeśli chcemy zarezerwować lot do jakiegoś egzotycznego kraju, warto to zrobić już dziś. Być może Hiszpania, Włochy czy Grecja. Gdzieś, gdzie jest cieplej n
Do zakochania jeden łykIntensywny smak, intrygujący aromat, wzbogacające dodatki – kawa w walentynkowej odsłonie pobudza i wyostrza zmysły. Dawną wiarę w magiczne właściwości naparu potwierdzają dziś wyniki badań
Walentynki to bardzo romantyczny dzień. Dlaczego? I czym różni się on od innych dni? Różni się tym, że ten dzień ma przypominać o miłości i uzmysławiać jej wartość. Nawet, jeżeli na walentynki patrzysz jak na komercyjn
Komunikat prasowy Inwestycje.pl: Biznes polubił świętego Walentego 14.02.2008 15:38 Inwestycje.pl SA W walentynki obroty sklepów ze słodyczami, kwiatami i bielizną rosną o 15 – 20 proc. Do boju o portfele milionó