Komunikat prasowy W PLAY na Walentynki 50 procent taniej 11.02.2008 12:50 PLAY Z dniem 12 lutego pierwszy multimedialny operator PLAY wprowadza na rynek walentynkową propozycję w ofercie PLAY Abonament 40. Oferta skierowana je
Komunikat prasowy „Kupuj z głową”, czyli sposób na wzrosty cen 18.03.2011 10:29 Aspiro Ceny wielu towarów poszybowały. Rosnąca inflacja i podwyżki podatków ogołacają nasze portfele. Doradcy finansowi Aspiro
Komunikat prasowy Ruszyła walentynkowa kampania serwisu Allegro 13.02.2012 09:29 Grupa Allegro Sp. z o. o. Miłość to gra. Czasem wstępna, często podstępna. Z pewnością angażująca i wciągająca, bez dwóch zdań emoc
Komunikat prasowy 1000 MIŁOSNYCH MINUT W PLAY 10.02.2009 09:50 PLAY Z okazji Dnia Zakochanych Play daje impuls do obdarowywania bliskich i wprowadza specjalnie na tę okoliczność promocje na Walentynki. W tym okresie na wsz
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Komunikat prasowy eBay przy współpracy z trzema wybitnymi kanadyjskimi projektantami biżuterii stworzył ekskluzywną kolekcję walentynkową dostępną również na ebay.pl 31.01.2013 13:25 ebay Warszawa, 31.01. 2013 EBAY
Komunikat prasowy Allegro wyznaje miłość 27.01.2010 12:09 Grupa Allegro Sp. z o. o. Pod hasłem „Kocham Cię. Allegro” ruszyła walentynkowa kampania reklamowa największej polskiej internetowej platformy handlowe
LIVE MY LIFESTYLE – To dla Was się zmieniamy!Niepełnosprawność już dawno przestała być kojarzona z osobami, które życie spędzają w domu, mają ograniczony dostęp do świata zewnętrznego czy są wyłączone z aktyw
Komunikat prasowy Wspólny prysznic w Walentynki? To możliwe dzięki kabinie dla dwojga od Deante 14.02.2012 13:02 DEANTE Oszczędność miejsca, czasu, wody, a przy okazji chwile bliskości z wybrankiem serca. Wszystko to w p
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte