Komunikat prasowy Szczęsliwe Walentynki? 12.02.2002 15:39 Jagna Marczułajtis Kiedy 14 lutego w dzień Świętego Walentego wszyscy zakochani będą spędzać miłe chwile blisko siebie, nasza najlepsza snowboardzistka Jagna Ma
Kupowanie prezentów na walentynki to bardzo miły zwyczaj, jednak również problem. Znów zastanawiasz się, co wybrać. Jeżeli nie wiesz, co podarować ukochanej osobie, a koniecznie chciałbyś, aby to był jak najbardziej trafion
Komunikat prasowy LOVE Life. Walentynki w DUKA 31.01.2012 12:48 DUKA Z miłości do kulinarnych doznań DUKA prezentuje kolekcję produktów dedykowanych nie tylko zbliżającym się Walentynkom. Produkty pozwalające dodatkowo
Komunikat prasowy Sympatia w Onet.pl – nowy serwis randkowy największego polskiego portalu 11.02.2003 12:00 Sympatia.pl Sympatia w Onet.pl (http://sympatia.onet.pl) to nowy serwis towarzysko-randkowy portalu Onet.pl, któ
Himalaje. W poszukiwaniu joginówNina BudziszewskaPREMIERA 12 listopadaFilozofia gór, filozofia życiaOpowieść o dwóch podróżach w indyjskie Himalaje, gdzie biją Ĺşródła jogi – filozofii życia, którą praktykują
Australian Open – międzynarodowe mistrzostwa Australii w tenisie, jeden z czterech turniejów zaliczanych do Wielkiego Szlema, rozgrywane od 1905 roku. Odbywają się na kortach Melbourne Park w Melbourne.Co dziwne Australijczy
Data publikacji: 2012-02-14, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy od serca w Walentynki napędzą handelKategoria: Gospodarka, BIZNESPromocyjne wyjazdy, kolacje dla dwojga oraz specjalne serie kosmetyków, biżuterii
Niemożliwe, ilu osobom przeszkadza to, że inni są szczęśliwi. A ilu przeszkadzają walentynki! Co ciekawe – marudzą tylko ci, którzy nie mają ich z kim obchodzić, bo nie słyszałam narzekania ze strony kogoś, kto jes
Komunikat prasowy WPROST: Polki zarabiają mniej 12.02.2011 20:18 Platforma Mediowa Point Group SA MężczyĹşni udają, że problemu nie ma, a kobiety nie potrafią o nim rozmawiać. Polki zarabiają o jedną czwartą mniej n
Komunikat prasowy Walentynkowe badanie Symetrii: eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych 26.02.2008 14:55 Symetria Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary inte